neděle

Kosmetická kabelka dívčí

s inovací obalu na kapesníky
Už delší dobu jsem se chtěla pustit do projektu ve kterém bych využila melírované nitě. Nějak jsem se k tom nemohla dostat. Teď jsem ale měla hned dva důvody.
Prvním byl nový přídavný stolek pro můj starý Pfaff, který mi zajistil mnohem pohodlnější prošívání. Manžel mi nádstavec stolu udělal z odřezku kuchyňské desky. Stroj do tohoto nádstavce jednoduše nasunu a jde to opravdu snadno. Můj stroj má ukazatel stavu spodní nitě, takže nepotřebuji při šití kontrolovat. U stroje s chapačem seshora by to bylo ještě jednodušší. 


Druhým důvodem byla diskuse o šicích strojích, kde jsem si přečetla názor, že vyšívací stehy jsou u stroje zbytečné. Tak to mne to postrčilo k mému plánovanému šití.

Opět kosmetické kabelky a obaly, abych splatila své "dluhy". Před časem jsem dostala tašku různých sponek, knoflíků a dalších nezbytností k šití. A tak jsem na oplátku ušila kabelku a obal na kapesníky. Materiál je něco jako riflovina, která pamatuje moje mnohem mladší roky. Tentokrát jsem vynechala vlizelín  použila pouze tři vrstvy. Návod na kabelku je tady

Při šití obalu jsem látku podložila vytrhávacím vliselínem. Kdybych látku podlepila, obal by byl moc tuhý.
                                                                         
                                                                                        Detail prošití a melírované nitě.                           


Trochu jsem inovovala obal na kapesníky a namísto karabinky nebo polokroužku jsem dala sponu na šle na uchycení do kabelky.


Další souprava je opět s pouzdrem podle Lisy Bernene. 
Jedna souprava do zálohy






         
A všechno pohromadě.


1 komentář:

  1. Dobrý den!
    Chtěla bych se zeptat, kde bych našla návod na pouzdro na poslední fotce úplně vlevo...
    Děkuji, Jana Trávníčková

    OdpovědětVymazat