neděle

Poklady z půdy a výšivka

Už dříve jsem využila staré skleněné kořenky na skladování odstřižků a šňůrek. Maminka je měla na půdě a jen proto, že jsou hodně těžké, tak je nevyhodila. Větší kousky látek dávám zpět k látce, ale proužky, které používám na lemování dávám do těchto kořenek. Mám je postavené ve výklenku, fotka je z doby, kdy ještě neměly pevné umístění.


Druhým pokladem, který jsem u našich na půdě našla je starý nefunkční overlock. Kdo očekává starožitnost, může být zklamaný, ale kdo má vyšívací stroj pochopí, jak důležitá je tato věcička. Odmontovala jsem díl s trny a vodičem nití a přidělala na dřevěnou krabičku. Do budoucna bude mít podstavec více trnů na umístění špulek s nitěmi.


Vyšívání je mnohem pohodlnější, když nemusím nasazovat pokaždé špulku do stroje. A tak jsem hned zrealizovala výšivku pro kamarádku. Stejný motiv jako na zástěře pro mého syna.


Přeji pěkný den.

3 komentáře:

  1. Paní Jamala obdivuji Vás. Jak si umíte se vším poradit, a ze zdánlivě nepotřebné věci uděláte takovou nádheru. Přiznám se, že sem k Vám už chvíli chodím nakukovat a kochat se.
    Moc krásné stránky, kreativní, přehledné, jednoduché.
    Celý sobotní večer jsem strávila ve vaší galerii na picasu. Opravdu nádhera. Čistá práce. Díky za to, že se podělíte o svá dílka s ostatními.Malu.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, to je pro mne velká pocta. Mám radost, že i psaní tohoto blogu má význam. Ještě před rokem jsem se rozhodovala, zda vůbec zveřejnit své fotografie. Nebýt mého kamaráda, nikdy bych se k tomu neodhodlala. jamala

    OdpovědětVymazat
  3. tak nějak takhle podobný držák jsem někde viděla, teda bylo to na dvě špulky, ale dělají i na tři a teda stál asi 300 korun.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.