sobota

Můj první rag

Pustila jsem se do řezání dílků svého prvního rag quiltu. Tak trochu jinak, než klasika, ale nějaké to třepení tam bude. Původně jsem chtěla zkusit košilový, ale asi jsem nesháněla dost pilně a tak nemám dost materiálu. Třeba příště.


Přeji pěkný horký den

9 komentářů:

  1. už se těším až bude hotová. Bude krásná :)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  2. Pekny zacatek, quilt urcite bude hezky pribyvat!

    OdpovědětVymazat
  3. Už teď jsem moc zvědavá na hotové dílko....myslím,že bude krása

    OdpovědětVymazat
  4. No páni. Jak tak koukám, tak ta moje "snad ji jednou ušiju" deka z Romanových starých košilí možná bude ragovka ;) Už teď se těším na tvou

    OdpovědětVymazat
  5. Raguj,
    ze šití se raduj!
    Taky budu ragovat,
    ze šití se radovat.
    :o) Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Następne cudo stworzysz :). Pięknie zestawiłaś kolory.
    Dziękuję Ci bardzo za komentarz na moim blogu. Aż się popłakałam ze wzruszenia.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět bude nádherná,též se na ní chystám ze zbytků kanafasů.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, mám dotaz ohledně vizitek na deky. Popisuješ je ručně nebo tiskneš na tiskárně? Případně necháváš si je někde dělat?

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.