pátek

Dýně se švestkami

Možná neobvyklá kombinace, já ji zkusila. Základ jsem si sešila hned po prošití košilové deky, když jsem zjistila, že vlastně nemám co prošívat. Opět jsem čtverečkovala a na borduru jsem použila látku se vzorem švestek a dýní. Tu jsem pak prošívala podle nově zakoupené šablony a čtverečky s malířskou zakrývací páskou. Jen mi přijde, že prošívání deky jde víc od ruky. Prošité i lemované ručně, čtverečky prošívání jsou ve velikosti asi 3 cm. Jo a ta fialová, ta ve skutečnosti tak nesvítí a chová se mezi ostatními barvami slušně.

Krásné podzimní šití přeji.

10 komentářů:

  1. Pěkná kombinace, jen se těch barev nebojme! Já jsem fialovou taky použila na dece Louka a to říkám, že fialovou nemám ráda. Deka Louka se mi obzvláště povedla a každý ji chce, včetně mě. Prošívání nemá chybu. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ta barevná kombinace moc líbí. A to prošití je taky moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. vždyť je pěkné,jen nevím,proč sis kupovala Járu :)))))))))))
    *kvítko*

    OdpovědětVymazat
  4. to je dobrý ... čtu dýně se švestkami a už vidím recept na koláč:-))))

    Barevná kombinace je super, krásně to ladí!

    OdpovědětVymazat
  5. Během sedmi dní už čtvrté milé překvapení a moc krásné ze předu i ze zadu.
    Je to radost na Tvé stránky nakukovat!
    :o)Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná kombinace a jestli je to prošití ruční, tak teda smekám před tebou, protože máš jeden steh jako druhý.

    OdpovědětVymazat
  7. Joj, ta je překrásná! Nádherné podzimní motivy a barvy! A úúúúžasná čistá a precizní práce!!! Pá,L.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné, Jani, a taky smekám, to tvé prošití nikdy nemá chybu - steh jako steh, obdivuji! A jestli jsem pochopila správně, máš docela slušnou závislost na prošívání? :-))) DanaK.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jani, nechápu jak se v takhle pidirozměrech můžeš takhle přesně trefovat :) ... prostě zase bomba! Ten fialový předěl krásně vytáhl barvy. Just perfect.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásně veselá kombinace láteček, famozní prošívání.Jsem si jistá, že až potkám v Olomouci dámu, která i za chůze šije, budeš to určitě Ty. Jinak si nedovedu představit, jak to všechno stíháš :-)))

    OdpovědětVymazat