středa

Koníkový

Chtěla jsem napsat, že jsem šila deku a hotovo. Jenže to tak jednoduše nejde. Toto mne zaměstnávalo v poslední době. Musím předeslat, že obrázky a štítek na deky vyšívaly a aplikace šily jiné švadlenky a já z nich deku jen sestavovala. Za nejkrásnější a nejdůležitější část deky považuji obrázky a do deky jsem se je pokusila ušít jak nejlépe dovedu.
.

Pro projekt Deky z lásky jsem už dělala strojovou výšivku na deky pro Šimůnka a Dominičku.

Ačkoliv se nepovažuji za patchworkářku a jsem samouk kurzy nepolíbený, drze jsem se přihlásila na sestavení deky pro Barborku.
Když přišly bloky do deky měla jsem obrovskou radost. Přišlo mi, že se snad ani nedotýkám nohou země. A pak mi to došlo: už budu šít. Manžel utrousil, že neví co s tím (bločky) budu dělat. Nakonec jsem inspiraci v časopisech a knihách, kterou jsem si od přihlášení na šití deky hledala, vůbec nepotřebovala. Látky jsem si navybírala v syslírně okamžitě, "dřevěné" rámečky mne napadly už dříve. Ještě do večera vznikl můj historicky první návrh deky nakreslený na papíře, většinou nosím svoje představy jen v hlavě. Složité vzory jsem zavrhla, abych nepotlačila obrázky. Výplň je opět bavlněná a kupodivu tentokrát žádné ruční prošití a prošívala jsem na stroji. Velikost deky je 120 x 150 cm.
No jasně, že jsem se bála, abych to moc nezkazila. A pak jsem si řekla: Nešiješ na výstavu, nějaký špatný steh není tragédie. Budu neskromná a prozradím, že naše společná koníková deka podpořila jeden víkend i Deky z lásky na výstavě ve Vlašimi.
A takto to dopadlo:

Na přání mojí kamarádky i zadní strana deky:
ve Vlašimi

Ještě přehlídka obrázků tak, jak jsem je sestavila do deky:
vyšila Jola P.
vyrobila Ma-te
vyšila Jola P.
vyrobila Anitta
vyšila Luci R.
vyrobila Pavlína
vyšila Bubu
vyrobila Dalmi
vyšila Bubu
vyrobila Ma-te
vyrobila Pavlína
vyšila Luci R.
Jsem nesmírně šťastná, že maminka vyfotila Barborku i s dekou. Najdete na Facebooku.
Děkuji všem švadlenkám a vyšívačkám, které mi svými skvělými obrázky pomohly k  sestavení deky. Velká poklona patří organizátorkám celého projektu.
Přeji klidné podzimní dny.

14 komentářů:

  1. Jani,dílo plné obrázků od srdíčka....krásná práce,pro Barborku a její maminku je to určitě velká posila,že na životní úděl nejsou sami

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, deka je nádherná Barborce udělá určitě velikou radost. Děkuji také za tip na projekt, který
    mně oslovil, určitě se také zapojím. Hned mám hezčí den, když vidím kolik lidí,
    se již zapojilo do šití dek pro postižené děti a jaké krásné deky vznikají - je na nich vidět,
    že jsou šité s láskou :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je teda skvostná deka. Vymazlená, do detailov prepracovaná. Tá musela dať teda práce, ale výsledok stojí za to. Barborka musela byť šťastím bez seba, ja by som teda určite bola :DDD. Papá Natália

    OdpovědětVymazat
  4. Máš můj velký obdiv !!!
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  5. No ty jsi mi dala !!! Já budu taky šít deku v tomto projektu a ty jsi nasadila laťku sakra vysoko "o)
    Deka je nááádherná,překrásně jsi jí dala "do kupy". Moc se mi líbí ♥
    Děkuji ti zá učast v dekách z lásky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Laťku nastavily dámy, co ušily tak krásné obrázky. To já moc neumím. K sestavení deky mne opravdu hodně navedly. J.

      Vymazat
  6. Pěkně jsi ji sestavila! Já bych si netroufla, klobouk dolů před váma.

    OdpovědětVymazat
  7. Smekám před vámi všemi! Deku jsi dala dohromady, Jani, nádherně! Určitě jste do ní vaší prací pro holčičku i její maminku zašily spoustu energie a ta deky jim bude moc pomáhat....

    OdpovědětVymazat
  8. Deka je překrásná. A ten projekt je úžasný!
    Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Deka je nádherná, moc se mi líbí ty hnědé rámečky napřeskáčku - krásně vyřešily různou velikost výšivek. No a to prošití zezadu - to je bomba. Myslím, že to prošití i přes bločky třeba z kanavy asi muselo být náročné, ale výsledek stojí za to. Projekt deky z lásky mne také nadchl, je to skvělé udělat někomu radost.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani jsi šikulka. A projekt se opravdu skvělý.

    OdpovědětVymazat
  11. Kołderka prześliczna. Barbara pewnie szczęśliwa bardzo. Słyszałam w Polsce o tym projekcie....

    OdpovědětVymazat