neděle

Letos opravdu naposledy

Sice jsem měla naplánované úplně jiné šití, ale potkala jsem tento jablíčkový návod a neodolala jsem. Vlastně se mi nejvíce líbily ohryzky, jenže nakonec na ně nějak nedošlo. Asi jednou se k nim ještě budu muset vrátit... A tady je moje další jablíčkování:



Krásný (stále ještě) podzim přeji

8 komentářů:

  1. Jé,super....taky jsem tuhle inspiraci objevila ....chystám se na polštářky,ale Ty jsi se svou neuvěřitelnou pracovitostí nepřekonatelná
    Hezký týden přeje Jitta

    OdpovědětVymazat
  2. Jani....kolik má den hodin???
    Tvé tempo prostě nechápu!
    Opět velmi podařené kousky.....:))
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  3. jsou perfektní. Musím nafotit jak naše Jája začla šít v ruce. Minulý týden šili v družince rajčata (3D) a teď o víkendu páchala vlastní šité zvíře.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, mám naprosto jasnou představu, jak přijíždíš v pátek na chaloupku, z komory vyskáčou skřítkové a celé se to tam změní v obrovskou šicí dílnu :-)) Tvé tempo je obdivuhodné a jablíčka k nakousnutí. A Ty ohryzky mám taky v oblíbených, jsou vtipné, ale určitě je stihneš dřív než já. Hezké dny Ti přeji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Návod je naprosto skvělý a Tvoje jablíčka dokonalá. Moc hezky jsi je prošila... Ty snad vůbec nespíš...
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomu říkám úroda:-) Nádherná nadílka, i když ten ohryzek by taky nemusel být k zahození:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nádherný nápad a skvěle jako vždy realizovaný!!!!

    OdpovědětVymazat