neděle

Meruňkový

Vlastně žádné meruňky jen oranžová barva. Šila jsem na přání pro kamarádku z dodaných látek. Kárečko bylo natištěné v krajích látky tak nakřivo (spíš do oblouku), že jsem snažila stříhat látku nejdříve ze středu látky a pak pokračovala směrem ke krajům. Šikmé rohy na polštářích jsem po více jak hodině marné snahy nějak vzor skloubit vzdala a šila zešikma jen prostírání z té nejlepší části vzoru.
Středy polštářů jsem prošívala na stroji a opět s pomocí malířské zakrývací pásky. Když jsem vzor prošívala podle nakreslené čáry, na větší ploše se látka táhla a prošití nebylo dokonale rovné. Páska tento problém odstraní látka se už nikam nepohne a prošití je přesnější. Ty poštáře dole jsou 50 x 50 cm, takže docela obři. Prošívala jsem melírovanými nitěmi, přijde mi to jemnější k drobnému vzoru látky. Ještě musím obšít krabičku na kapesníky.

Přeji krásný podzim

10 komentářů:

  1. Nááádhera ,moc se ti to povedlo ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím Ti Tvé "plodné období".....zase a opět krása :)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  3. k polštářům nemám co dodat, prostě dokonalé jako vždy. Ale vzpomněla jsem si ještě u těch naušnic. víš co jsem nosila tak před 15 - 20 lety v uších? Tehdy se prodávaly sichrhajsky v "rádoby zlaté" barvě a byly na takovém kroužku nebo oválku který měl nahoře zavírání. To teprve vypadalo v uších zajímavě :) ... jednou na mě takhle koukala učitelka matiky při zkoušení a nevěřila svým očím :D
    ... dneska už moje uši nesnesou nic, co není zlato nebo stříbro, takže podobné pokusy už jsou minulostí

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, překrásné! Velmi něžné. Obdivuji Tvoji trpělivost.
    Dnes mi přišel balík s dalšíma objednanýma látka.
    Pa Hana :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuju se k nadšenému áchání, všechno na těchto stránkách je nádherné, chtěla bych to takhle umět....Barvy jsou pěkné, mě ale vždycky děsí kostička nebo proužek, tam jsou vidět chyby, u tebe ne....moc pěkné...Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuju - to nebudu nikdy umet. Mate to vse krasne.

    OdpovědětVymazat
  7. ..a brada mi padá čím dál níž... Jani, nádhera...

    OdpovědětVymazat