sobota

(Ne)mystery

Dokončila jsem mystery o kterém jsem psala. Musím se přiznat, že pro mne to mystery už nebylo, protože jsem začala šít až byl celý návod odkrytý a mohla jsem si vybrat více vzorů látek.
Dlouho jsem si nevěděla rady s prošíváním. Nakonec jsem prošila uprostřed úzkých pruhů a kolem větrníků. Detaily jsem dodělala ručně a jako šablonu jsem použila misku a hrníček.
Ubrus jsem nepodkládala vatelínem, ale vložila jsem mezi látky kaliko. Možná by stačilo jen podložit bez další výstuhy, látky jsou hodně pevné.
 
Pěkný den přeji

10 komentářů:

  1. Jani,no to je zase nádhera.Chodím k Tobě moc ráda nakukovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,opět perfektní dílko...moc příjemné sladění láteček

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je opravdu luxusní kousek. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět skvostné dílo. Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani....nechápu,proč máš tak rozsáhlý strojový park,když v ruce šiješ,jak ten nej.....šicí stroj :)))
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  6. Ach to je krááása !!! A jak precizně vypracované to náš ♥

    OdpovědětVymazat