úterý

Srdíčkuju

Pokusila jsem se o háčkovaná srdíčka podle Lenčina návodu. Skvělý návod, naučila jsem se neviditelné oko - super, také krásný způsob obháčkování. Díky.
Jen ty moje ruce a hlava. "Ztratila" jsem půlku srdíčka, pak knoflík, nůžky, jehlu... No žádný velký výkon, ale tady jsou první kousky a budu dál trénovat, abych měla co odevzdat:


A červené už je na cestě k jedné mamince, která si ho nepochybně také zaslouží:
 Krásný srdíčkový den

6 komentářů:

  1. Jé,ty jsou hezký..... neviditelné oko neumim, se budu muset k Lence mrknout. A půlku srdíčka jsi ztratila? To je ještě dobrý. To já jednou ztratila kalhoty. No fakt. Nastřihla jsem je, asi za dva dny jsem si nastřihla kapsy.... a kalhoty jsem nenašla. Dodnes je mi záhada kam zmizly:-)))
    Měj se, ať Ti to háčkování odsejpá:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My hledáme prvně u psa v pelíšku, případně na chalupě pod autem, kde si všechno odnosí. Třeba máš taky nějakou takovou skrýš. J.

      Vymazat
  2. Moc hezké! Jdu zas do nemocnice, že bych si vzala sebou háček?
    Daja

    OdpovědětVymazat