neděle

Opáčko

Skoro to vypadá že nic nedělám,  ale není to tak. Jen jsem šila ještě eko tašky a jednoduché ubusy a tam není co ukazovat.
A přece alespoň ukázky z toho co už jsem šila a několikrát v blogu bylo. Podkafíčka se strojovou výšivkou jsou tentokrát vylepšená o ruční prošití a sluší jim to:

Z těchto vzorů jsem už vyšívala jen čaje (zde najdete i odkazy) a v hnědé barvě. V modré krásně vyniknou a hlavně jsem zkusila i konvičky. :

 A první vánoční šití moje oblíbené stromečky (na fotku se všechny nevešly):
 Letos jsem trochu změnila postup a šila jsem na papír, abych využila i malé zbytky. Šila jsem na telefonní seznam (jen jsem ho našla až po focení). Při šití drobným stehem - 1,5 mm se papír krásně vyloupne.






A že se mi opravdu hodí malá žehlička...











Další pomocník













Přeji příjemné teplé listopadové dny

14 komentářů:

  1. I ty "Hujerko" :)......máš vše,jako vždy, dokonalé a krásné!
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to nádherné!!! A ti pomocníci jsou super ;o)))

    OdpovědětVymazat
  3. waw, tie podkafíčka sú fakt úžasné !!! ... to je všetko (hnedé i modré) strojová výšivka?

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem se chodila koukat copak děláš. to je zase smršť ... jsou moc krásné všechny

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo,to je nádhera.Jedno podkafíčko lepší než druhé,třetí. Janičko, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, já tedy padám, tolik práce!! A nádherné všechno! Myslím na tebe, ozvu se.

    OdpovědětVymazat
  7. Já snad špatně vidím! To je fotomontáž nebo zaměstnáváš dalších pět švadlen?
    Všechno je nádherné!
    Pa Hana :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, tve siticko se mi moc libi!
    A ten napad vzit na Paper Piecing telefonni seznam musim tez vyzkouset.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,Jani,to se to šije s takovými pomocníky, to jde určitě samo. ;-) Máš to opět všechno moc, moc hezké. Podkafíčka...a to ruční šití je jak na stroji. A tel. seznam super vychytávka. Mám jich dost na papír pletení, tak určo vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Podkafíčka jsou nádherná, hnedka bych k tobě na kávičku skočila:-)) Veliká paráda:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, luxusní. Kdyby sis otevřela kavárničku, měla bys narváno, protože popíjet kávičku z Tvých podkafíček je určitě dvojitý zážitek :-) Krásné dny :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Prohlédla jsem si celý Váš blog. Hoooodně věcí se mně líbí.
    Jen na mě padl smutek, že bych tak složité věci nezvládla.
    A taky nechápu, kde na to berete čas.
    Já jsem už v ručních pracích pomalejší a trpím, když mám pocit, že nic nestíhám.
    Mám vždycky rozděláno více věcí a pak třeba nemohu některé už najít.
    Obdivuji Vás. A tu kavárnu byste vedla skvěle.
    Přeji V8m pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  13. Jejda tolik krásných komentářů. Moc všem děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, Ty jsi drak!! Nádhera - všecko!! Na ty stromečky už koukám nějakou dobu...že by? :o)

    OdpovědětVymazat