neděle

Padesátka

Padesáté narozeniny, tak to neni nic moc. Padesátiteté soužití, tedy zlatá svatba, tak to už je něco. A důvod k oslavě. Slavit budou moji rodiče a tatínek se těší, že budou mít konečně pořádný dort. Ke svatenímu daru musí být určitě i nějaký šitý dárek. Je pár dnů do svátku sv. Valentýna a tak jsem k této přiložitosti ušila srdíčka a zároveň čtyřlístky pro stěstí. K tomu polštářek.
Na polštářek jsem použila svůj oblíbený blok a redwork - strojová výšivka.

Ještě detail prošívání. Vzor je ze speciálu časopisu Švadlenka Andělské šití - Dokončovací práce a quiltování.
Podrobný návod podle kterého jsem začala šít je v palcích. Do poznámek jsem tedy zapsala míry v cm jak to vycházelo mně.

Ještě jsem zpracovala nějaká vyšitá kafíčka. Proutí jim moc sluší.
Pěkný den. Jana

15 komentářů:

  1. Téda to se ti povedlo! Fakt krásný. Užijte si oslavu!

    OdpovědětVymazat
  2. fantastické výročie a nádherný darček ... nech torta splní vetky očakávania :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto oslavu už mají obojí rodiče za sebou(mé i manžela).
    Dort dostali,ale nic z mé "tvorby". Máš to, jako vždy krásné.....a nezapomeň na rýži:)))
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, dobré ráno :-). Víš jaký mám vztah k Tvým " srdíčkovým "výtvorům... Krása. A ty roky soužití.. To je doba. Připadne mi to až neskutečné ( že to někdo vydrží :-) a že se toho dožije). My jsme v půlce a je to zajímavé..:-). Tak uvidíme. Když, tak nám pak " spíchneš" něco zajímavého. Jo? Ruku budeš mít jistojistě pevnou , neroztřesenou :-)Hezké dny přejeme. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. My taky zruba v půlce. No jasně že ušiju. Nasadím si na oči "popelníky" a pěkně to na svých blozích roztočíme. J.

      Vymazat
  5. Janičko, zase pěkné šitíčko. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to fantasticky a návody nemají chybu!... Ach, a ten redwork :o)
    ... Tak rodičům přeji, aby jim srdíčka tloukla láskou jako před padesáti lety!...
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné dárky pro rodiče! Ueŕčitě jste měli i pěknou oslavu a tvé věci jistě udělaly velkou radost" Jsi skvělá! A výšivky na podkafíčka všechny krásné!

    OdpovědětVymazat
  8. Wau. Mé oblibené barvičky, oblíbené tvary a stylový redwork. Opravdu nádherný dáreček. A co mě fascinuje, jak to lehce za víkend zmákneš :-)) Báječné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný dárek !! Obzvlášť se mi zamlouvá nápad na srdíčkové čtyřlístky a taky polštářková výšivka, tak jemné.
    Přeji vyvedenou "veselku" :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Prekrasne, ako vzdy prekrasny kusok a ako darcek urcite potesil a hrial krasny pocit pri srdiecku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, to je nádhera!!! Moc povedené!!!

    OdpovědětVymazat
  12. jejej to je kouzelná sada,přesně v mých barvičkách :o)
    strašně moc se ti to povedlo !!!
    To bude radosti ♥

    OdpovědětVymazat