neděle

Drobnosti

Poslední zbytky jahodové látky jsem využila ve spojení z výšivkou konvičky - jahody.

A trochu jsem propadla krajkování - jedná se o strojovou výšivku, takže žádné velké umění to není, ale jsou to takové drobnosti pro radost. Kdo nezná, tak veškerou práci zastane vyšívací stroj, já jen upínám speciální fólii nebo vlizelín, na který stroj vyšívá. Ten se jen rozpustí po vyšití ve vodě.
Dokonce jsem umyla okna, abych si mohla pověsit tyto motýly:

A také jsem si doplnila knihovničku - kniha Skládaný patchwork od Áji Votrubcové, vydala Grada a háčkovné motivy z Metafory:

Pěkný den. Jana

14 komentářů:

  1. Jéé, tu knížku Skládaný patchwork jsem si objednala a v pátek mi přišla. I ta na háčkování vypadá velmi zajímavě. A jsi šikovná i ty, nejenom šicí stroj. Někdo mu musí "říct" co a jak má vyšívat a hlavně si koupila dobrou mašinku. ahoj a hezký příští týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. No mi by bylo líto podšálníčky vůbec použít, vždyť jsou tak krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné využití zbytků Jani:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tip na knihu. Jahůdka je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, ta jahůdka je jako živá a k látečce jahodové pasuje dokonalé, nádherně jsi to, Jani, vymyslela. A moc děkuji za tip na knihu. Skládaný patchwork většinou pracně vyhledávám na internetu :-) Hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Janicka, tie Tvoje dielka nemaju chybu...vzdy potesia moju dusu .... tie pdokaficka su fantasticke a o vysivkach ani nepisiac ....:) si sikulka...
    krasny dnik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Hezounké ... a sama moc dobře vím kolik času "jenom" to upínání zabere "o)
    Jahůdková konvička je fantastická !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tie čipky su Jani nádherné .... tí motylikovia, juuuj .... musia vyzerať úžasne, keď sú na tom umytom okne :) ... aj kanvička je milá (hned idem poslat odkaz kamoske, ktora deti uplaca jahodovym cajom :) ) ... tak ešte párkrát nakuknem, povzdychám a možno ma to nakopne, lebo po mojej minidovolenke mám hlavu v oblakoch, myšlienky rozlietané kdesi v Toskánsku, kde som práve zasa raz stratila srdiečko ... a absolútne žiadnu chuť na šitie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani ty ses naklonovala???
    Jak to stíháš??
    Jahůdkovou látku znám :),ale ty jsi ji povznesla výšivkou na ještě krásnější a originální. Ovšem to krajkování(ač na krajku nejsem) je kouzelný. Pár Tvých krajkových ozdobiček mi zbobilo stromeček a hned byl krásnější.
    Ať se Ti takhle krásně daří i jinde(ty víš)!!!!
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani, máč to zuase krásné, pečlivě a čistě ušité!

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý,den. Moc se mi líbí jahůdky i motýlci,jen leťět. Taky mi to dává hodně inspirace a energie do šití. Moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. Tebe člověk nemůže nechat ani chvilku bez dozoru...Tak už zase sedím na zadku s otevřenou papulou. Asi se tajně půjdu večer kochat pod vaše okénka.
    Začínají jahody a ty jahoduješ! To já už fakt nerozchodím. Prostě NÁDHERA!
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat