neděle

Mystery, tunel, Pat a Mat a taky křeček

Ubrus, který jsem šila s Hankou - Anahi, jsem vám trošku představila už minule. Už mám hotovo, prostřeno a škoda, že ho nemůžete vidět na živo. Je totiž mnohem radostnější než na fotkách. Nebo se stavte u nás na chaloupce.
Prošívala jsem opět perlovkami po babičce. Tyhle byly hodně silné a méně lesklé, než je obvyklé. Taky ne tolik hladké. Ubrus jsem podložila jen flanelem bez další výstuhy a tak i s těmito trochu problémovými bavlnami šlo nakonec ubrus prošívat.

A správně tušíte, že to ostatní z nadpisu je pro Deky z lásky. Dětí je teď hodně a tak jsem se přihlásila ještě na další tři obrázky. Pat a Mat je podle knihy, ostatní podle mého návrhu.
Tunel pro projekt 48 Tomáška:

Pat a Mat pro projekt 59 Andrejka


Křeček pro projekt 69 Vašíka

Ještě něco z nové složky Na čem pracuji. Také jste na tom jako já se sešitem na recepty? Pekla jsem dnes špaldové sušenky a pohled na můj sešit, tak to je tedy brrr. Chystám se  zjednat nápravu, ale přepisovat ho tedy rozhodně nebudu.
Krásné léto přeji. Jana

10 komentářů:

  1. veľmi sa mi páči obrus ... a pritom tento vzor ma nejak neoslovuje :) proste Ty vždy niečím prekvapíš :!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, Ty máš vždy moooc krásné obrázky do Dek z lásky ( hlavně vlastní návrhy). Přeju slunečné léto. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik krásy! Ubrus je úžasný, obrázky určitě udělají na dekách ohromnou radost. O receptech ani nemluvím, už je vkládám do euroobalů a do složky, abych si je nepošpinila.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani všechno to máš jako vždy parádní, ten ubrus se vám na stůl perfektně hodí. A vláček je mnohem hezčí než ten můj :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuji. V přístřešku se hned mnohem líp sedí. Člověk nevnímá ty nedodělky okolo po akci kořenová čistička.

    OdpovědětVymazat
  6. Janicko ako vzdy nadherka, obrus je famozny a obrazky su excelentne ten skrecok je milucky!!! urcite potesi ...paaaaaaaaaaaaa
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj a vitaj z vyletiku :)) som sa uz tesila na Teba :) paaaaaaaaaaaa
    M.

    OdpovědětVymazat