sobota

Listy ve větru

Listy už začaly padat a napadly mi i na moje prostírání aneb takto vypadá ten můj podzim s dokonalými lístky od Lenky. Lence děkuju, hlavně za trpělivost a bleskové reakce na moje vymýšlení: Potřebuju větší javor. Potřebuju širší obšívání - aplikuju na vatelín... Tak koukněte na moje Lístky ve větru. Leni díky.




A ještě všechno, včetně různých pokusů
Prošívání: V batikách je ve tvaru lístků. Střed jsem spojila bodovým prošitím. Vše o bodovém prošívání jsem sepsala do článku, který se nachází v placené sekci blogu.

A ještě jeden obrázek pro ty, co s námi "stavěli" kořenovou čističku .
Čistička na podzim, po půl roce.
Sára má zájem opravdu o všechno:
Krásný podzim přeji. Jana

14 komentářů:

  1. Jani, radost pohledět.Je to nádhera. A ta čistička je zajímavá. M.

    OdpovědětVymazat
  2. To bude báječný podzim, tvé perfektní výrobky prozáří každý interiér, kam zavítají:_)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, moc , moc se mi líbí tvé výtvory s lístky! Moc, hlavně se mi líbí tvůj běhounek a hned bych ho brala na stolek, moc pěkné všechno. Docela jsi mě tím zase dala inspiraci, že bych z batik také mohla něco zkusit... A kořenová čistička vypadá, že funguje asi dobře, že? Prima dny. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani dalas těm aplikacím překrásný život! Fotky jsem si uložila k sobě na počítač, a budu se na ně chodit koukat každý podzim, jak jsou krásné. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani to je nááádhera ... budes mat farebnu jesen v izbicke, aj keby bola vonku uprsana a chladna ... krasa .... no a korenova cisticka - drzim palce rastlinkam cez zimu, teraz vyzeraju spokojne, dobre ich krmite :) papa M.

    OdpovědětVymazat
  6. Zase jsi dokonalá,teda Tvoje práce je dokonalá,krásná a vkusná. Ať se Ti daří dál.......(už bude zima ),to bude nádhery :)

    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  7. Je to opravdu nádhera, batiky i aplikace super. prošívání dokolečka vypadá, jk kdyby listy tančily ve větrném víru, moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne barevne ,velice podzimni.Proste krasne dilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani máš to moc krásné,krásný podzim.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, překrásné, nádherné!!!
    I love podzim. I love padající listí. I love tvůj blog. :o)
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné šití. Ráda si zde zajdu i pro inspiraci.
    Velký dík za "lemování !?"

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, krásně si to ušila, vyšila, sladila.

    OdpovědětVymazat
  13. Vám dvěma ta spolupráce vyloženě svědčí! Nádherné kousky ...

    OdpovědětVymazat