pátek

...každoročně...

Letos nám nějak přibylo dětí a papučí do školky mám namísto šedesáti něco přes devadesát. Včera jsem je odevzdala a dnes  mi paní ředitelka říkala, že nemohla dospat a už je má naplněné.
Míry jsou tady.

 
Pěkný den a začátek adventu přeji. Jana

9 komentářů:

  1. ty jo ... 90 si šila ??? no by ma porazilo pri piatej ... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ... hlboko sa klaniam ....

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych poplácala po virtuálním ramínku:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeežkove husle čoooo?....90ks...hm, sila, šikovnica trpezliva :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, Ty jsi dobrá duše. Vše zase moc krásné. To bude radosti. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi takový mikulášův andílek robotníček. Kolik jsi jich ušila za ty všechny roky? A ještě s lemováním...
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Jani doufám si jí už letos řekla ať je vracejí! Je tě na takovou manufakturu škoda ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem se lekla,že vám přibylo tolik dětí v rodině....,ale i tak tolik papučí šít,hold,je vidět,kdo umí,tak umí.....přeji krásný první adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, to tě obdivuju, tolik kousků by mě zabilo!!LenkaK

    OdpovědětVymazat