neděle

Deka pro Kubíka - obrázky

Co mne vedlo k tomu, abych se přihlásila k ušití deky pro Kubíka (projekt 115), tak to opravdu nevím. Kubík zvládá dovednosti 10 měsíčního dítete a deka by měla být zaměřená na procvičení jemné motoriky a hmatu. Uf. Musím věřit, že co Kubík nezvládne, to ho naše deka naučí.
Jednotlivé brázky najdete v Kubíkově galerii. A takhle mi přišly obrázky a látka na zadní stranu od Dek z lásky.
Skoro takto budou obrázky na dece. 
Snad poprvé mám takovou šílenou trému. Ne, že bych se jindy nebála, že něco zkazím. Ale tohle je jiné, byla bych moc šťastná, kdyby deka byla k užitku.

 Krásné dny. Jana

5 komentářů:

  1. Jani, obrazky su nadherne urcite tak ako pises co Kubik nevie nauci ho tato deka a ja verim ,ze v konecnom dosledku bude fantasticka ..Jani, ved Ty vzdy do nich vlozis maximum,sil ,energie ...tvoje prstiky su sikovne a srdiecko Ta povedie..uz sa tesim ..nech sa dari Jani <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Tahle práce mne opravdu moc baví. Pozdravy Jana.

      Vymazat
  2. Janicka, deka bude urcite nadherna a je citit z kazdeho kusku ze Ta to nielen bavi,ale i tesi ...cmuk:)
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Máte nádherný blog ,PATCHWORK bych chtěla umět něco jsem už dělala.Prosím štepujete ty obrazce? Krásné výrobky.Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den. Děkuji za pochvalu, moc. Můžu Vám zatím ukázat, jak jsem šila jiné deky, Kubíkovu ukážu až ji dostane. Většinou volně prošívám: https://picasaweb.google.com/117323897419920657111/ObrazkyProBarunku?authkey=Gv1sRgCK-u8rGVq42cNw nebo https://picasaweb.google.com/117323897419920657111/ObrazkyProEduProjekt77?authkey=Gv1sRgCIeBj4HJh-7hcg
      jednou jsem prošívala ručné, co nejvíce k obrázkům a to tady: https://picasaweb.google.com/117323897419920657111/ObrazkyProAgatku?authkey=Gv1sRgCOD-zc38t-XTtgE
      podle toho, jak prošívám, volím výplň. Kdyby obrázky zůstaly neprošité, tak se mi to moc nelíbí, je to moc velká plocha a pak obrázky "visí". Možná s hodně tlustým vatelínem, ale ten já moc nepoužívám. Jana

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.