neděle

Jsou tady zas

Totiž mikulášské boty do školky. Můj syn už sice do školky dávno nechodí, ale já to už snad dotáhnu do vnoučat. Rána a večery už ukazují, že zima není zas tak daleko. Chtěla jsem si užít ještě šití venku a na víkend jsem se nastěhovala s Viktorkou a šitím na zápraží. Śití botek mi přišlo ideální šití na ven. Máme jich s Viktorkou celkem 75 to ve čtyřech variantách. Loni bylo 80 dětí, asi budu muset ještě nějaké dodělat. Nákres botky tady.

A jak šijeme s Viktorkou


Na látku od Dáji a jablíčkové prostírání snad dojde příště
Krásný zbytek prázdnin přeji. Jana

9 komentářů:

  1. závidím ti ten nááádherný šicí stroj "o)
    Máš pravdu je třeba vychutnat poslední letní paprsky ... jsi zlatá, že šiješ pro děti.
    Krásný zbytek prázdni i tobě

    OdpovědětVymazat
  2. ty brďo, šlapací, to je alchymie (y)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jedeš jako velkovýroba:-)))) Hlavně Viktorku neutahej:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný stroj a ten zvuk...jeden na mě čeká u mamky v chodbě a není kdo by mi ho přivezl.Obýváček máme sice malinký,ale stroj tam prostě nacpu i když mám zálusk i na nový moderní bude to takový kontrast starého s novým:-)Jak nekupuji moc vánoční látky,tak po shlédnutí tohoto příspěvku jdu na to...krásné jako vše co tu ráda okukuju:-)))krásné prázdninové dny.Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je mazec, Jamalko! Kvůli té kráse a počtu botiček Ti musím odpustit i to, jak moc jsi mě vyděsila s Mikulášem. o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,ten tvůj stroj přímo zpívá...:-D
    Hezký den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuju. Já si to šití fakt užívám. Venku ani tak nevadí, že namá světlo a nemusím přidávat osvětlení. Ty elektronické vymoženosti pomáhají, ale tohle je úplně jiné šití. Takové, jako že to je velký svátek. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jani Ty to "válíš" :) Moc Ťa obdivujem za ten tvoj elán , vytrvalosť a krásnu prácu pre detičky :) Toľko čižmičiek - to bude radosti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani TY si uzasna...tolko cizmiciek vsetko tak v predstihu ...tiez moj velky obdiv za to ako rozdvas svoj cas, energiu ....a Viktorka je skvely pomocnik .... nech sa Vam obom dari Jani ...

    OdpovědětVymazat