pondělí

Z víkendu

Podařilo se mi vyfotit má oblíbená podkafíčka. Šila jsem už několikrát jako dárky, jenže jsem nestihla vyfotit.
Odkud mám výšivku to vážně nevím. Jen vím, že byla free a že jsem na ni nedávno někde narazila, jenže zase nevím, kde... NAŠLA JSEM! Výšivka TADY


A opět watercolor a opět Creeper. Takže hodinka řezání a přebírání se látkama. Další hodinka, dvě skládání a je to. A ještě jsem si u toho nastěhovala jednobarevné zbytky do nových krabiček. Šila jsem technikou watercolor ze čtverečků 4 x 4 cm. Výsledná velikost polštářku i s lemem je asi 37 x 37 cm. V hnědé borduře je schovaná duha.
Pár fotek z procesu šití: Creeper č. 2



A co se dá dělat na odreagování? Třeba zatkávat.
Zatkávání do rifloviny. Česance merino a silné vlny.


 Krásné léto přeji. Jana

4 komentáře:

  1. Skoro ani nevím, čím začít:-)
    Spadla mi brada u MC polštářku. Tolik čtverečků!!!!! Zatkávání se ti moc povedlo, náááádhera! Podkafíčka už řadím do tvého stálého repertoáru, tam už není co chválit, vše bylo řečeno:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Jani, zase nádhera, stále okukuji a chystám se opisovat, ale takhle to nedokážu Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, polštářek opět skvělý !! Můžete mi poradit jak vyšíváte ta písmenka, je to na vyšíváku nebo jen strojově? Mám Berninku Auroru a písmenka se dají vyšít, ale ještě jsem to nezkoušela. Děkuji za odpověď. Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem. Hani, toto je na vyšíváku. Pokud máte Berninu se širším stehem (9 mm), tak to bude docela pěkný. Jana

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.