neděle

1 - 2 - 3

Pár drobností z mého tvořivého světa. Už jsem tady psala o Bohunce (Lada 132). Zajímavé na tomto stroji je, že šití se ovládá kolenní pákou, nikoli pedálem. Pokud se vám to zdá složité, není. Po chvíli šití jsem si zvykla. A to používám kolenní páku docela běžně spíš k účelu zvedání patky.
Při šití patchworku vlastně výhoda. Sednu ke stroji, nehledám nohou pedál a hned šiju. S Bohunkou šijeme Snowball deku. Kdyby chtěl někdo zkusit, návod v několika velikostech TADY.
 Rožky odšívám stejně, jen si je neznačím tužkou. Stačí nalepit např. malířskou krycí pásku na stroj a k ní vést špičku čtverce. Rychlé a přesné.
Ještě jeden bloček jsem s Bohunkou zkusila. Medvědí stopa (tlapa). Návod hned ve třech velikostech TADY.
A ještě pokus, tento je podle posledního vydání časopisu Švadlenka. Šila jsem z kanafasu, ale je moc silný, chce to tenké látky. Úžasný vzor.
A něco z quiltování a trénování.
Nejdříve na rámu. KONEČNĚ jsem pochopila vzor a bordura se mi vlní. Ušito na rámu se strojem Janome 1600PQC. Šířka bordury (péra + piáno) je 29 cm.
A konečně to 1 - 2 - 3. Vzor mne napadl, když jsem koukala na péra vepsaná do pevně daných tvarů. Vlastně nevím, k čemu by mi byl, ale chtěla jsem to zkusit. Tentokrát jsem quiltovala pod strojem, opět Janome 1600PQC. Výška číslic 23 cm.
Krásné dny přeji. Jana

3 komentáře:

  1. Skláním se před tvými šicími schopnostmi a dovednostmi. Jsi fakt dobrá. Na čísla jsem musela koukat dvakrát, protože jsem je hned po ránu v quiltování neviděla, ale zvládla jsi to parádně!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tečy nezahálíš. Medvědí tlapky miluju. U té poslední fotky jsem nejdříve nemohla pochopit o jakých číslech mluvíš, ale pak jsem je našla. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani ty čísla jsou dokonalý. Snowball je můj oblíbený vzor, páč se do něj dají dávat vyšité bloky :D:D:D

    A vůbec, zase ááchám a áááchám

    OdpovědětVymazat