pondělí

Medvědi na dvoře

O tom, jak šiju quilt se vzorem medvědí stopy jsem už psala. Příspěvky TADY.
A jak tak čekám, až se mi ještě zlepší ruka než budu prošívat, začali nám po dvoře chodit další medvědi.
Na svědomí to má opět Bohunka a musím se přiznat, že jsem opět neodolala kanafasu a quilt bude na rozdíl od tyrkysové deky spíš netradiční. Ještě odkaz na návod na základní bloky TADY. Na medvědování jsem využila všechny tři velikosti. Kanafasová stopa to jsou největší a nejmenší díly.
Na tyrkysovou deku jsem použila střední velikost bloku.
 Moje tyrkysová medvědí stopa v klasickém provedení zatím jen top:

A aby těch zvířat nebylo málo, tak k medvědům přibyla ještě liška. Výšivka je z Urban Threads.
Přeji krásné dny. Jana

3 komentáře:

  1. Ty medvědí stopy v tyrkysové jsou opravdu nádherné. I ta oranžová má něco do sebe. Ať se ruka brzy zhojí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jamalko, to kanafasové ťapkání se klube úžasně, moc se těším na výsledek.
    A ta tyrkysová stopa je taky úžasná.

    OdpovědětVymazat
  3. Turkusowa niedźwiedzia stopa jest wspaniała:) Uwielbiam takie zestawienie kolorów:)

    OdpovědětVymazat