pondělí

Šlapací stroje v akci

Mundlos Original Victoria v krejčovském provedení a Lada 77 v akci aneb víkend jen se šlapacími stroji,
Vzor kytek jsem šila už někdy loni v rámci procvičování a tenkrát jsem si ho našla na Youtube.



Další obaly už bez volného quiltování, prošívané s kráčející patkou.


K ušití podkafíček mne inspirovala Leah Day se svým zrnkovým vzorem. Návod TADY,
Trošku jsem experimentovala, ale uspokojivý tvar jsem našla až když jsem se poradila se se strejdou Googlem.



A ještě moje nová polička na nitě. Dělení z nějaké staré vojenské bedny.
Přeji krásně proquiltované dny. Jana

5 komentářů:

  1. Tvoje quiltování je zároveň nádherné malování:-)Výsledky úžasné:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ... nádhera, krásné quiltování a ta kávová podkafíčka jsou úžasná. Jsi kouzelnice.
    Pohodové dny
    Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, quiltování zase skvostné. A ta polička na nitě , to je můj sen. Budu muset napsat Ježíškovi. Krásné adventní dny v knihovně i u vás doma. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné !!! Radost se dívat..

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.