čtvrtek

Ve světě Minecraftu podruhé

V minulém příspěvku jsem ukázala kousek svého zatím posledního velkého patchworkového projektu. Je to Deka z lásky pro Matěje a protože sem právě dokončila poslední steh lemování a já mám radost, že mám tohle šílené čtverečkování za sebou, tak kousek deky ještě odhalím.
Už jsem psala, že mi hodně pomohl můj syn. Podělím se o kousek návodu:

"do toho kamene v průřezu bych postupně přidal ty rudy...
Ale pozor ne náhodně!!!
jinak množství těch rud bych dal v poměru 3:3:1:2, černá:hnědá:žlutá:modrá...za předpokladu že tam bude dejme to mu tak 20 vrstev, beru to jenom jako měřítko
tak 1 vrstva té hlíny s travou, tak 2 hlíny , 1 jenom kamen, 3 s černou, 2 s černou i hnědou 4 s hnědou , 2 s hnědou a žlutou,2 se žlutou, 2 s tou světle modrou, 1 s tou světle modrou a trochou lávy"


Ne, nedělám si srandu, opravdu jsem podle tohoto návodu šila.

Jméno Matěj jsem vytvořila podle loga Minecraftu. 


Když došlo na prošívání, tak jsem vymýšlela, že budu quiltovat hranaté meandry. Zakročil syn, prý by to nebylo dost Minecraftové, tak jsem prošívala ve stínu švu. A hezky na šlapáku - Mundlos Original Victoria.

 Sára pilně dělala těžítko.
 Doufám, že prošití je dostatečně "Minecraftové".
Borduru jsem už quiltovala. Využila jsem novinku, kterou nabízí Nej šicí stroje a to quiltovací patku, která umožňuje quilting s pomocí quiltovacích pravítek. 
Vzor jsem si rozkreslila....
 a i s obyčejným pravíkem to šlo lehce. 

 A takto to dopadlo.
Je to asi první deka, kterou jsem celou sešila, prošila, quiltovala a dokončovala na šlapacím stroji.
Šila jsem na strojích Pfaff a Mundlos.
Přeji krásné jarní dny. Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.