neděle

Pravítkové quiltování

Přesněji, quiltování s quiltovací patkou pro pravítka a quiltovacími pravítky.
Obě uvedla na trh firma Nej šicí stroje a já už jsem je tady na blogu představíla.
Nachystala jsem vzor vhodný do čtverce velikosti 15 x 15 cm (6 x 6 inch). Použila jsem pravítko list v obou velikostech. Vzor vytvořený pomocí pravítek jsem doplnila tyčinkami quiltovanými volně.

A ke vzoru jsem natočila jsem video, jak pravítka používat na domácích šicích strojích. Aby látka lépe klouzala, přece jenom ji přitláčím pravítkem, použila jsem quiltovací podložku,

Střih videa - Nej šicí stroje.

Krásné dny přeji. Jana

2 komentáře:

  1. Dobrý večer Janičko,na Váš blog chodím velice často -mocVaši tvorbu obdivuji,jste velice šikovná.Docela chápu Vaše rozčarování nad "kradením" a umísťováním Vaší práce a videí na soc.sítích,či jinde.Ne nadarmo se říká"pro dobrotu-na žebrotu".A opravdu to tak vypadá,jak říkáte,že je to na těch videích jednoduché.Zkoušela jsem tu výšivku podle maďarských vyšívaček/kdysi jsem ji dělala ručně a je to velice pracné/na elektrické Veronice - no byl to horor.Vzdala jsem to.Asi je to opravdu pro šlapací stroje.Díky za Vaše krásné návody a omlouvám se za slohovou práci.Ludmila-Alimdul

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer. Děkuji moc. Na elektrice jsem nezkoušela, ale ne nadarmo se tohle dělá na šlapacím stroji. Je skvělé, že jsem Vás inspirovala, ať už se jedná o cokoliv z tvoření. Přeji krásné dny. Jana

    OdpovědětVymazat