úterý

... stále zentangle

Dnes o zentangle jinak. Často jsem psala, že zentangle nekreslím, ale quiltuji. Jenže ono to nejde samostatně. Čím více šiji, tím více se věnuji i kreslení. Quiltování zůstane pro mne zůstává číslem jedna. O tom kreslení na konci článku.
Nejdříve jedna kosmetická kabelka. Barvy se mi moc nepovedlo vyfotit, taštička je zářivější. Quiltovala jsme bavlněnou nití Mettler.
Veškeré quiltování v tomto příspěvku bylo vytvořeno na šlapací Ladě 77.



Krasavice na které jsem taštičku fotila je nová posila mého týmu strojů. Je to Lada 77.
Pokračuji se vzorníkem zentangle vzorů. Nešiji podle návodů na šité zentangle, ale podle kreslených vzorů a snažím se je převést do šití, tedy pokud to jde.

Byla řeč o kreslení. Včera jsem našla v kabelce trošičku rozmazaný tangl. Kreslila jsem v noci, v nemocnici. Nešlo o mne, ale o manžela. Dnes to už máme za sebou a já vidím svět zase dost jinak.
Přeji všem klidné dny. Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.