středa

Krásné léto

Je léto a já se se stroji přestěhovala na zápraží. Dodělala jsem a poslala deku z lásky pro Tadeáše a pustila jsem se do činností, na které jsem měla zrovna náladu a do kterých se mi chtělo.
K létu patří voda a ryby. Zatím mám dvě pro kamarádku na podsedák. Velikost obrázků 28 x 35 cm. Quiltovala jsem na šlapací Ladě 77. Předlohou mi byla jedna starší encyklopedie a můj vzorník zentangle.



 Deku pro Tomáše jsem prošívala na rámu a když už jsem v tom byla, tak jsem prošila deku pro kamarádku, kterou jsem jí dlužila od podzimu.



Letošní léto jsem se rozhodla, že se naučím pletení v chůzi, které jsem loni trochu nakousla. 

A možná dodělám své hexagonové kostlivce...
a nebo roztřídím nitě...
a nebo se naučím vyšívat na šlapacím stroji...
a nebo...
Přeji krásné léto. Jana

5 komentářů:

  1. Deka je nádherně prošitá. Přímo božsky. Moc děkuji. Jsi neskutečně šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ryby jsou fakt kouzelné! Paráda!

    OdpovědětVymazat
  3. ... krásná práce, škoda na rybách posedět:-) Moc hezké počteníčko a ten květ kaktusu - ten je! Taky mám nějaké kostlivce, ke kterým se letos vracím :-) Pohodové léto Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za pochvalu a za komentáře. Renčo, ať deka slouží. Miluško, někdy má člověk chuť se vrátit k něčemu téměř zapomenutému. Nebo některé věci musí prostě uzrát. Krásné léto. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, quiltování Ti jde famózně. Tvé výrobky jsou skutečně špička v patchvorku. Já tu mám teď na prázdninách všechna 3 vnoučata, tak šití jde bokem, až zase na podzim.Ale trénuji háčkování za chůze.Pěkné léto Ti přeje Marie.

    OdpovědětVymazat