sobota

Medvídkový a slípkový

Dnes Deka z lásky pro Danečka.
Zadání bylo žlutohnědá kombinace a motivy medvídků, slepiček a kuřátek. Obrázky byly tentokrát velikostně hodně rozdílné a jak jsem si naházela látky, které chci použít a na ně obrázky, tak to i zůstalo. Abych se nějak patchworkově projevila, tak jsem do bordury zapracovala vzor medvědí stopy.
Deka, včetně aplikace jména, je ušitá na šlapacích strojích. Prošívala jsem na rámu se strojem Janome 1600 PQC.
Sluší se říct, že všechny obrázky jsou od různých švadlenek a šily je: Zlatka, Jana Tom, Alena B., Zdena z Olomouce, Renata Hejdová, Jitule z Loun a děti ze školy v Náchodě. Moc jim děkuji za krásnou inspiraci a spolupráci. Látkový příspěvek poskytla Monika Kolejová.















Přejí krásné adventní dny. Jana

6 komentářů:

  1. Jani, to je nááádhera!!!
    Všechny švadlenky a děti jste moc šikovní:-))) A pod rukama vám vznikají opravdové skvosty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem krásné obrázky. Vždy nechám obrázky, aby dala dece směr, nikdy ji nemám vymyšlenou dopředu. Až je vidím, šiju, jak to cítím. Děkuji za všechny. Jana

      Vymazat
  2. ... paráda, krásná deka, prošití je úžasné. Moc se mi líbí zpracování a prošití bordury - uložila jsem si pro inspiraci na pinteres :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Kdybych ty obrázky obšila nějakým patchworkovým vzorem, zanikly by. A prošití bordury je z nouze ctnost, můj stroj dál nedosáhne, tak jsem to kombinovala. Jana

      Vymazat
  3. Jani, krásné obrázky i skvělé prošití. Na každé další dece nové nápady. Holt kdo umí, umí. Posílám pozdrav do Olomouce. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, moc děkuji. Obrázky mě vedou a řeknou si samy. Zdravím, Jana

    OdpovědětVymazat