úterý

Až se jaro zeptá

co jsem dělala v zimě, tak řeknu: Batikovala
Přesněji batikovala pomocí sněhu. Něco se povedlo, něco ne. Možná jsem mohla být pilnější a vyšla by mi větší deka. Snad příští rok o pár zkušeností moudřejší. Posbírala jsem batiky, vybrala barvy, které použiji a konečně jsem do nich řízla. Původní záměr byl jiný, ale já stejně moc plánovat neumím a padlo mi oko na TENTO návod.
Prodloužila jsem si víkend, vystrkala Viktorku na zápraží a šila už pěkně venku. Sice pod vrstvou pylu, ale hlavně venku. Teď už vím, že se musím příští zimu víc snažit a barvit.

 Bez pomocníka to nejde.

 Na  "rozžehlování" jsem si vzala silnou bambusovou jehlici. Nehtem mi to nejde, musím si pořídit nějaké udělátko.

 Zatím bez bordury. Na tu jsem si odložila pár pruhů a bude stylem jaktovyjdetaktovyjde.
 Na zahrádce:
A na výletě na Hřebečských důlních stezkách.
Krásné dny. jamala

8 komentářů:

  1. Wow!!! To zase bude nádhera!!! Už teď o vypadá bombasticky. Přeji krásné dny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děluji ti moc. No, uvidíme, co s tím, je stále ve fázi rozhodování, včetně quiltování. Pohodové dny. J.

      Vymazat
  2. ... krásný top, styl jaktovyjdetaktovyjde mu moc sluší. Už teď mi chybí ta správná slova chvály a co teprve až tam přidáš svoje úžasné quiltování! Pohodové jarní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji moc za komentář. Quiltování, no žádné složitosti, určitě budu quiltovat na šlapacím stroji a spíš něco jednoduchého. Krásné dny. J.

      Vymazat
  3. Jani, ta sněhová batika je úžasná, moc se ti to povedlo. :-) A důkladný dozor je potřeba... ;-) Přeji sluníčkové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Už vím jak na ni, teda trochu. Teď ještě vymyslím, co s těmi nepovedenými, přece je nevyhodím. Krásné dny J.

      Vymazat
    2. Já myslím, že co se tobě zdá nepovedené, by pro nás ostatní byly nádherné kousky. Nebuď na sebe tolik přísná. ;-)D.

      Vymazat
    3. No bohužel, některé barvy nechytily a nevyšla zrovna lákavá barva, ale nevadí, něco vyberu a zapracuji alespoň do prostírání. J.

      Vymazat