středa

Nemám muzeum

Přesně tak to je. Nemám muzeum a nechystám se na něj. Mám jen trošku víc starších šicích strojů. Je to třeba proto, že se snažím, šít na těch, o které už nikdo neměl zájem. Je tam určitě touha vyzkoušet, jaké geniální konstrukční vychytávky tyhle staré stroje kolikrát měly. Netoužím po elektronice, i když vím že by mi mnohé usnadnila. Že bych třeba mohla víc šít a méně se zlobit s údržbou strojů. Každý musím před šitím mazat, čistit. A vlezli bychom se na chalupu. Elektronický byl jistě bezúdržbový, jen bych sedla a šila. Přesto si moderní stroje nechávám jen na speciality a dál se třeba půl dne "bavím" seřizováním stroje. A zatím nemám důvod měnit. A pokud se jedná o stroje šlapací, tak to je už naprosto srdeční záležitost. A ačkoliv mi M. jeden stroj opatřil motorem, tak nakonec šel stejně dolů.
Zvu Vás na kuk na mé stroje. Je to průřez různými stádii mé dílny, není to aktuální stav.

A ještě jednou deka, kterou jsem prošívala a psala jsem o ní v minulém příspěvku. Tentokrát na videu z obrázků.

Blíží se zima a bude víc času na trénování quiltování. Ono to quiltění je o neustálém udržování této dovednosti, pokud nejste profesionál a nequiltujete denně. Proto je ideální mít jeden stroj na šití a jeden nachystaný na quiltování. Já jsem si na dlouhé zimní večery vytáhla ze skříňky Minervu Pavlínku, promazala a mám připraveno na procvičování.
Takže žádné podzimní deprese, budeme quiltovat.

Krásný podzim přeji. Jana
-+

4 komentáře:

  1. Jani, na to se tak pěkně kouká. Už máš krásnou sbírku. Já ty quiltovací deprese mám celoročně. Ještě tak prošívat rovně, ale křivky ne,ne,ne. Už se to asi nenaučím. Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji. Neměj quiltovací deprese. Jsou zbytečné. Klidně prošívej rovně. Nebo si quiltuj jen tak, z radosti z podzimu. A děkuji moc. Jana

      Vymazat
  2. Kochám se kochám, pozdravuju modelky Vendulu a Sáru a fakt doufám, že tuhle deku někdy uvidím naživo - i když mě Renča bude muset krotit, abych ji neoslintala :D:D:D

    OdpovědětVymazat