sobota

Pozvánka

Dnes Vás chci pozvat k přečtení nové stránky. Ona není tak úplně hotová a ještě dlouho nebude. Je to proto, že je to jednak velmi pracné a nelze obsáhnout všechno za jedno sednutí k počítači. Na dopsání stránky si dávám celý rok. Sama nevím, jak podrobně mám psát o všech strojích, postupně mne napadá, že bych mohla třeba natočit nějaká další videa. Proč Vás tedy zvu? Protože základní informace jsem už napsala a chtěla bych je doplnit o něco, co by mohlo zajímat Vás. Teprve postupně představím jednotlivé stroje


STRÁNKA o mých šicích strojích TADY.


Také jsem upravila stránku s návodem na  VOLNÉ QUILTOVÁNÍ. Přidala jsem specifika starých strojů a vždy na konci kapitoly mám poznámku Vintage.

Mám strojů docela dost a možná bych ráda přidala nějaké další, které mám vysněné.  Ale to ukáže čas. Dalším snem je starý stroj na rámu. Vlastně, když mi byl rám nabídnut, tak to byla moje první myšlenka. I když nejkrásnější varianta by byl rám vlastní, dřevěný se starým strojem. Chtělo by to takového krasavce jako je tento, jen v lepším stavu. Nevím, jestli je to reálné, už jsem takové rámy se stroji viděla, jistě neumožní všechny varianty prošívání a navíc já tíhnu spíše k prošívání pod strojem. Kdyby se nám to ale podařilo, byla by to další zajímavá možnost.


Přeji krásné dny. Jana

5 komentářů:

  1. děkujeme Jani, díky vašim stránkám jsem se mnohé naučila a pochopila jak a co. Jako bonus vás doporučuji mým zákaznicím, které tápou v šití, lemování apod. Vždy je odkáži k Jamalce. Mockrát mi poděkovaly. Takže to poděkování patří spíš Vám. Hezké dny a mějte se krásně.Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuji za komentář. Každá reakce je pro mne důležitá, alespoň vím, že to někdo čte. Což mi připomnělo, že tady nemám ještě jeden návod, napravím to. Díky moc. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, je to super učebnice.Muselo to dát hodně práce. A vlastně celý Tvůj blog je mimořádně dobrý a stále se tu učím a nacházím inspiraci. Moc díky. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi kouzelnice, co všechno o šicích babičkách(strojích) víš! Jeden mám doma, hledala jsem k němu nějaké informace a našla jsem kdy a kde byl vyroben v jakém množství. Možná by se Ti hodily odkazy, na které jsem narazila. https://likaf-patchwork.blogspot.cz/2015/11/julie.html
    Moc Tě obdivuji, kde bereš tolik energie a času. Díky za Tvůj blog. L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuji moc za odkaz. Ráda přidám do článku. Super. Já na svého vysněného Singera ještě čekám, snad se mi to jednou podaří. J.

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.